torsdag den 19. maj 2011

DVF!!!

















Jeg er forelsket, MEGET forelsket og har altid været det i Diane Von Furstenberg's design. (håber ikke min veninde MB bliver fornærmet nu)!

Fra hendes enkle slåom kjoler, til hendes smukke runaway kjoler...
Jeg slugte derfor alle afsnit af 'The city' med Whitney Port ansat ved DVF. I
går gik drømmen i opfyldelse og en meget fin lille DVF kjole skal bo ved mig -resten af mit liv! Wehu...

Var et lille men dyrt smut forbi Fashionistas i går efter arb og det gik jo helt galt!
Jeg vil skynde mig med at forsvare mig med at jeg skal til 2 bryllupper i løbet af sommeren, så der er faktisk et formål med galskaben!

Men ikke nok med det, fandt jeg de perfekte stiletter fra APair, som passer perfekt til kjolen.
Hvad synes i ??

-kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar