tirsdag den 8. december 2009

Clutches!!!!!!!!!!!!! I need!

Marc J sølv og Ysl i herlig lilla!

Nu er det faktisk ikke fordi jeg skal til såååå mange fester her i december måned. Hmm..

Nytårsaften betyder for mit vedkomne med accessorie der hedder barn på 1 år! Så kan man så forsøge at stable sig op på nogle (semi) høje stiletter og se lækker ud imens man parterer nytårsmenuen til sit barn, så den kan indtages af et lille menneske med 8 tænder.
Når nu nytårsaften bliver hold i eget 'casa', kan det måske også se bare en smule morsomt ud for de inviterede, hvis værtinden går rundt ude i køkkenet med en clutch under armen??!!
Jeg vil derfor gerne spørge mit store publikum derude et sted, kan man have clutch på i eget hjem?

Anyway, det skal ikke stoppe mine CLUTCH drømme i denne måned. Jeg har derfor udvalgt mine absolutte favoritter, nams!

3 kommentarer:

  1. Jag försökte skriva en kommentar innan -det fick jag inte?! :( Testar om denna funkar...

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig skal du da have clutch med i køkkenet! ;-)

    SvarSlet