tirsdag den 26. januar 2010

Baking my day away... la la lala...
















Ingen billede af pizzaen- den er spist!


Puha.. forlod jer sådan lidt hængende lige før nytår, hvor mit største dilemma åbenbart var om jeg skulle iføre mig en clutch nytårsaften. Jeg endte UDEN clutch i hånden, men nok nærmere en glas et eller andet i hånden i stedet, og det er vist også godt nok.

Jeg har forsøgt at holde (fornuftig) distance til diverse shopping muligheder. Men det er altså svært, når man er typen der MÅ eje noget nyt, sådan lidt som 'i hver uge' (shit man)! Men det er altså ikke den eneste 'addiction' jeg har...

Nå, men havde sådan set tænkt mig at lade de få, men nysgerrige, få lidt mere af vide om mig. Og jeg kan derfor afsløre at ud over shopping (i stor stil), er jeg sådan lidt Bree-agtig og er SYG med at bage. Ja, det er sgu rigtigt. Og det er nedarvet fra min mutti, så det er ikke helt min egen skyld at jeg er total-husmor-agtig -og vi taler KUN bagning, tro mig, rengøring siger mig intet!

Her til aften eskalerede det så lidt, efter min mand hentede en pakke gær til en pizza.. Pludselig bagte jeg også boller -for det manglede vi også til morgenmaden. Mens bollerne hævede, kedede jeg mig og kom derfor i tanke om de 'special importerede' chokoladeknapper som jeg havde i skabet... derfor endte jeg med en omgang Oak-chock-cookies (opskrift fra min au-pair familie i Chicago). Galskaben er fuldendt, når man på lige fod med en strøgtur også gerne bruger 1-2 timer i det lokale supermarked i udlandet for at kigge efter nye/anderledes ingredienser.

Chokolade stykkerne har jeg tit taget med hjem fra USA, men i sommers fandt jeg dem i Italien. Og i aften deltog de så i nogle lækre kager.
Hvorfor laver man ikke mini-mini chokolade stykker, til kager i dk?? Måske det er en oplagt mulighed for mig?

Meget snart vender jeg tilbage med et lille indlæg om Barcelona, hvor jeg var forrige weekend.. uh sooo nice.

Hmm.. er der mon andre derude som bare tilnærmelsesvis har samme 'addictions' som mig?? Så er i ihvertfald velkomne til at skrive et lille-bitte bagespørgsmål.. jeg skal nok svare.. hahahha! (just kidding)!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar