torsdag den 19. november 2009

London baby, London!

On my way to London..WEEUUUU!
London er som New York og Sydney for mig. Jeg bliver aldrig mættet med indtryk fra deres fantastiske puls. Det er klart mine 3 favorit steder i hele verden.. hmmm.. altså udover Italien, hvor jeg har været 3 gange i år. Jeg synes selv jeg har gjort lidt fornuftigt forarbejde, før afgang i morgen tidlig. Jeg har snuset en smule til nettet og flittigt læst Eurowoman. Dette har resulteret i en laaang liste med ønsker.

Jeg håber på at finde nogle lækre basis ting som, lækre jeans og toppe,men jeg vil også rigtig gerne finde nogle über cool ankelstøvler med kilehæl og med en masse spænder på! OG, så har jeg fortjent et ægte Cashmere tørklæde..


Nå, lad os se hvad det bliver til. Selfridges og Topshop er ihvertfald øverst på besøgslisten i morgen.

Jeg er tilbage mandag, så vil jeg 'flashe' mine køb!
Hvis ikke mine ønsker bliver infriet, så bliver de det ihvertfald når jeg skal til 'special Malene Birger event' d. 8 december. Uh.. det kan jeg allerede drømme om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar