tirsdag den 10. november 2009

Silverlight on a tuesday..


Ja, hvorfor ikke tage din festkjole på en helt almindelig tirsdag?? En cardigan med ballonærmer nedtoner looket, så du ikke ligner én der er på vej ud og drikke cocktails.
Sølvkjolen har jeg haft på til et bryllup da jeg var højgravid. Den var så lige en del kortere med min topmave under :-)
Tidligere havde jeg tendens til at 'gemme' mine ynglingsting til specielle lejligheder, men hvem ved om de så stadig er anvendelige? Hermed er min erfaring givet videre, så ud af skabet med dine bedste, dyreste og mest fantastiske køb.
Sølvkjolen definerer min stil ret godt.....jeg er en sucker for nitter, palietter og sølv (bare kald mig ravn) . Selvfølgelig skal alting ikke på samtidig, så man ender som et juletræ.
Cardigan: Núe, kjole; Malene B, strømper: sneaky fox
støvler: notabene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar