lørdag den 7. november 2009


PUHA.. nu er jeg officielt LIVE og bloggerinde. JJeg er spændt som et lille barn på at blive en del af bloggeruniverset og på at finde ud af hvor afhængig ender jeg med af at blive af at 'være blogger' og af alle de indlæg som jeg (forhåbentlig får)..hmm..


Jeg startede dagen med et kig hos Núe lagersalg på bryggen. Selvom der er finanskrise på kontoen efter 11 mdr's barsel, faldt jeg for en fin fin fin Marc J clutch, som straks blev adopteret med hjem i min garderope. Den har det sødeste 'liberty-agtige' foer. Den skal helt klart med tøserne og jeg til London senere på måneden. Farverne passer jo til alle de kulørte drinks vi skal drikke, så det er jo helt oplagt!

Jeg fandt også en skøn Núe strik. Strikken tror jeg skal bruges sammen med en twenty8twelve silketop jeg har. Synes det er perfekt at kombinere en lidt stor strik med en for-finet silketop..Det må afprøves!

1 kommentar: